natur inspiration

Temat för Montly Makers den här månaden är 'natur'. Verkligen ett hur brett ämne som helst! Det går ju att avbilda naturen, skapa av vad som finns i naturen eller varför inte göra konstverk i naturen? Jag gillar verkligen att det är öppet för så otroligt många tolkningar och det ska bli jättespännande att se vad folk hittar på :)
Även om jag visste direkt vad jag vill göra så kunde jag inte låta bli att surfa runt och titta lite på vad andra har gjort. Det är alltid inspirerande :) 
Klicka på bilden för att komma till sidan den är hämtad från.
 
 

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Det ska som alltid bli så spännande att se vad du skapar!

Svar: :) Tack!
vajb

2015-09-17 @ 19:43:50
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0