right by your side in Barcelona

 
Det är full rulle nu när jag återvänt till jobbet efter semestern, har gjort tre nattpass redan, och hösten står för dörren. Det är ett par saker jag vill hinna avsluta i trädgården innan det blir allt för kallt och några nya inomhusprojekt som jag håller på och planerar för. 
Det märks nog inte så mycket utåt, men en del av mig är fortfarande kvar där nere i Spanien. Hade nog egentligen behövt några dagar till...
Därför blev det så komiskt när jag trillade över den här låten, som jag aldrig hört förut, i samband med att jag satt och letade efter musik till en spellista som jag håller på och skapar. Väldigt passande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0