överblivna hjärtan

 
En restprodukt från när jag gjorde julkorten igår blev de hjärtan jag använde för att täcka när jag sprayade korten. Jag kunde inte med att slänga dessa guldiga hjärtan utan bestämde mig för att använda dem till nånting och idag förvandlade jag dem, med hjälp av sytråd och lim, till en girlang. 
 
 
Med sytråden mellan limmade jag ihop dem två och två på en lång rad. 
 
 
En girlang som enkelt förvandlar en vanlig gardin till en julgardin ;)
 
 
Bilderna är lite korniga eftersom det hade hunnit börja skymma redan när jag steg upp idag. Det är verkligen inte lätt under den här årstiden att hinna med att fotografera när man jobbar natt. Men jag är glad över att hinna med en kreativ stund innan det är dags att bege sig till jobbet igen :)
Trevlig torsdagskväll önskar jag er!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fint det blev :) Tänk att man kan skapa stämning och känsla med så få medel!

Svar: :) Ja verkligen.
vajb

2015-12-11 @ 09:12:15
URL: http://atilio.metromode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0