monthly makers

 
 
Nu har månadens tema på Monthly Makers släppts och det är 'Återbruk'Läs mer här om vad Monthly Makers är för nåt och hur du gör för att delta. 
 
Återbruk är ett jätteroligt tema tycker jag. Jag gillar att återanvända och hitta nya användningsområden för saker och ting. Här kommer lite av det jag har gjort tidigare;
 
 
Det är inte många dagar sedan jag skrev om miniväxthuset som jag byggde med hjälp av en pet flaska.
 
 
Projektlådorna som jag gjorde av gamla skokartonger. 
 
 
Mitt soffbord av lastpallar.
 
 
Kryddförvaring av en gammal trälåda.
 
 
Planeringskalendern jag gjorde med hjälp av en pärm. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Lundin

Så himla mycket grym inspiration :)

Svar: Va bra!! :D
vajb

2015-02-15 @ 08:26:07
URL: http://atilio.blogg.se/
Postat av: Lina by the bay

Vilka fina grejer du gör. Jag älskar också Återbruk!

Svar: Tack så mycket! :)
vajb

2015-02-18 @ 14:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0