Monthly makers

Till alla er skapande själar där ute, ni har väl inte missat Monthly makers? Ett intiativ av 12 kreativa bloggare, där de väljer vars ett tema som varar under en månad. Läs mer på deras Facebooksida.
Ett otroligt inspirerande projket tycker jag! 
Temat för januari var papper. Jag tror papper är något som finns i alla konstnärers liv på ett eller annat sätt. Jag menar, även om man i huvudsak jobbar i annat material, så gör man oftast skisserna på papper. Men det är så otroligt mycket mer man kan göra med papper.
Deadline var den 25e, så jag har visserligen missat att göra nåt till den här månaden, men mina tankar har ändå rört sig kring temat och jag insåg att jag faktiskt har gjort en hel del i papper under åren och mycket av det har jag delat med mig till er:
 
 Pyntad godisburk
 
 
 Julkort med knappar
 
 Tavla av valkampanjsmaterial. 
 
 
 
 
Många av mina bilder och illustrationer finns också på bloggen, som det här linoleumtrycket t.ex.
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Lundin

Roligt att du gillar projektet :) Du får minsann ta och var med nästa månad tycker jag!

Svar: Det ska jag! :)
vajb

2015-01-27 @ 09:40:54
URL: http://atilio.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jaaa jag håller med Sandra! :D Dessutom, fina grejer du gjort i papper! Gillar burken jättemycket!

Svar: Tack! :)
vajb

2015-01-27 @ 22:18:49
URL: http://bympv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0