fondvägg

 
Som några av er kanske har märkt så är det skralt med uppdateringar på bloggen just nu och det beror på att jag behöver lägga fokus på lite annat för tillfället. 
Men jag var ju bara tvungen att titta in och berätta om fondväggen i sovrummet som jag har gjort om lite.
 
 
När jag målade väggen för snart 1 1/2 år sedan så gjorde jag en stor vit ruta, som tanken var att jag skulle ha tavlor i, men jag blev verkligen inte alls nöjd med den lösningen. Det blev inte så snyggt som jag hade tänkt mig. Tavlorna flyttade efter ett tag till väggen bredvid sängen istället, där de passar mycket bättre.
Men vad skulle jag göra med den där rutan? För att bara ha en stor, tom vit fyrkant var inte ett alternativ. Många idéer har kasserats innan jag till slut kom fram till att göra ett enkelt, oregelbundet mönster genom att bara använda maskeringstejp. 
 
 
Jag blev riktigt nöjd med denna lösning. Att det dessutom har tillkommit en samling kuddar med överdrag som jag har sytt av snygga, loppisfyndade tyger gör sovrummet till ett mysigt tillhåll :) 
 
Som sagt så kommer det bli sporadiskt med inlägg här den närmsta tiden, men uppdateringarna på Instagram är tätare så följ mig gärna där; @tantvajb. Ha det nu riktigt fint allihop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0